„Egy több mint hároméves fejlesztésnek köszönhető – amelynek során többször újragondoltuk a szolgáltatások megvalósítását – a hazai biztosítási piac legújabb weboldala. Véleményünk szerint az egész biztosítási piacot úgy kell megközelíteni, hogy az ügyfél úgy érezze, minden róla szól. A mai nappal jutottunk elértük a célunkat és el tudtuk indítani a Hungarikum Alkusz weboldalt” – fogalmazott Keszthelyi Erik, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. elnök-vezérigazgatója a Hír TV Radar című műsorában.
A projekt legfőbb újítása az, hogy a cég egy digitális platformot, illetve applikációt hozott létre, megkönnyítve ezzel az emberek dolgát, akik egy helyen tudják nyomon követni az érvényben lévő biztosításukat. A szakember hangsúlyozta:
Nem kell várni a biztosítási tanácsadóra, hogy bárki elküldje az ügyfélnek a biztosítási kötvényét, vagy éppen tisztában legyen azzal, hogy fizetett, mi az évfordulója, melyik biztosítónál van, hogy hívják az ügynökét. Minden elérhető az applikáción keresztül.
Az emberek leginkább kötelező biztosításokat kötnek Magyarországon, Keszthelyi Erik szerint ezen viszont a változtatni kell. Mint a szakember utalt rá: „Magyarországon 1,57 darab szerződés jut egy ügyfélre, míg Németországban 5,7 darab. Vagyis pénzügyi tudatosságunk fejlesztése – ami kiterjed a biztosításra is – hagy még némi kívánnivalót maga után.”
A biztosítókkal kapcsolatban a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. elnök-vezérigazgatója úgy fogalmazott: „Nekünk, biztosítási közvetítőnek és tanácsadónak hatalmas a felelősségünk. Meg kell győznünk az ügyfelet, hogy jó termékeket kínálunk nekik. Az ügyfél ugyanis nem foglalkozik napi szinten biztosítással, a tanácsadótól várja el, hogy ezt megtegye helyette, s közben jó ajánlatokat is szállítson neki.”
A biztosításokat elsősorban a felnőttek kötik meg, de az alkuszcég, amely biztosítási ajánlatokat kínál, igyekszik bevonni a fiatalokat is a pénzügyi témába. Játékosan, akár nyereményjátékokkal kiegészítve tanítják a felnövő nemzedéket a tudatos pénzügyekre, köztük a biztosítások fontosságára. „Hiszek abban, hogy a fiatalok tudnak kellő segítséget adni a szüleiknek, nagyszüleiknek annak érdekében, hogy megfelelő biztosítással rendelkezzen a család.”
Nemes célt támogat az, aki biztosítást köt az új felületen, hiszen a cég együttműködik az Ökumenikus Segélyszervezettel, ezzel is segítve a rászorulókon.
Új platform jelent meg a magyar biztosítópiacon, ezerfős szakértői hálózatával mindent felbolygatA Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. kedden elindította a biztositasipiac.hu digitális biztosításközvetítő rendszerét, amely az online biztosításkötés új dimenzióját hozza el a magyar lakosság és a biztosítási tanácsadók részére. A digitális platform elindítása mellett a társadalmi felelősségvállalás is kiemelt szerepet kap Magyarország piacvezető alkuszcégének stratégiájában, ennek jegyében minden, a felületen megkötött biztosítás után 250 forinttal támogatja a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.