Helyzetbe hozhatja a luxusszínvonalat megfizethető áron kínáló budapesti szolgáltatókat a klasszikus nyugat-európai úti célok megdrágulása – mutatott rá Orbán Ráhel a magyar főváros történelmi lehetőségére a turisztikai piacon a szakmai portál podcastjében.
Budapesten már rég nem a turisták számán, hanem azok összetételén kell dolgozni, hogy
az évről évre egyre jobb számokat produkáló fővárosunk ne csak olcsó desztinációként és bulihelyszínként éljen a köztudatban
– összegezte a BDPST Group kreatívigazgatója a beszélgetésben.
A BDPST Koncept által kifejezetten a magyar piacra megálmodott Dorotheát példaként említve elmondta, hogy az nem luxusszálloda, bár kétségkívül a Marriott Autograph Collection brandjének topszállodája lett, és az elérhető, megfizethető luxust képviseli, miközben érzetében, élményében, dizájnjában nincs lemaradva versenytársaitól, az árazásban azonban nem hozza a nyugat-európai ötcsillagos hotelek szintjét.
„Egy ugyanilyen színvonalú és lokációjú szállodáért Párizsban ma egy nullával többet kell fizetni” – hangsúlyozta Orbán Ráhel, aki szerint
hiányzik viszont Budapesten a luxusvásárlás lehetősége,
és ez nemcsak magát a fogyasztást, de a vásárlási élményt, a kirakatnézegetést, a szép üzletek felkeresését is magában foglalja. A lehetőség bizonyítottan meghosszabbítaná a tartózkodási időt, és jelentős pluszbevételt jelentene a szolgáltatók, valamint az ország számára – emelte ki.
Újabb magyar luxushotel került fel a Michelin Guide listájáraBekerült a Michelin Guide Hungary által ajánlott szállodák közé az Andrássy Kúria & Spa, a Tokaj-Hegyalja szívében, Tarcalon található ötcsillagos hotel. A Botaniq Collection részeként működő szálloda étterme, a Bobajka már tavaly ősszel Michelin-ajánlást kapott. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.