2008 júniusában új kétheti műsorújsággal jelentkezett az Axel Springer. A TV Revü az alacsonyabb árszegmensben történt piaci változásokra kíván reagálni, és elsősorban azokat a 18-59 éves, családban élő tévénézőket célozza meg, akik nem érdeklődnek a magazintartalmak és a sztárhírek iránt, kizárólag a műsorokról kívánnak megfelelő információkat kapni.
A TV Revü 36 csatorna részletes műsorát kínálja, 85 forintos áron. A kiadó annak figyelembevételével alakította ki a lapkoncepciót, hogy az alacsony árhoz minőségi tartalom, illetve a célcsoport által szintén fontosnak tartott – a kétheti megjelenésből származó – kényelem társuljon.
Az Axel Springer eddigi öt műsorújságjával jelenleg 68%-os olvasottsági és 77%-os értékesített példányszám részesedéssel bír az önállóan terjesztett műsormagazinok piacán. A portfolió öt lapja több mint 2 millió olvasót ér el 800 ezernél is több háztartásban. A Tv Revü magazinnal a kiadó portfóliója hattagúra bővül.
A kiadó kulcsfontosságúnak tartja a műsorújságok piacát, és az év során több fejlesztést is végrehajtott a korábbiakban; így megújult a Tvr-hét és a Színes Kéthetes is. A piac mára igen kifinomulttá vált, és három alapvető szegmens látszik elkülönülni: a gazdag magazintartalommal bíró prémium műsormagazinoké; a kevesebb magazintartalommal megjelenő, alacsonyabb árfekvésű lapoké; illetve az utóbbi időben megjelent, kizárólag a műsortartalmakra koncentráló kétheti tévéújságoké.
A szegmens fejlődését támogatja az a tény is, hogy – bár a nagy csatornák nézettsége csökkenőben van -, de bővül a tartalmi választék, s még mindig a legnagyobb tévénéző nemzetek között vagyunk. Másfelől, bár igen sok alternatív tájékozódási forrás jelent meg, így például az online portálok, a többség még mindig a műsorújságokból tájékozódik.
A TV Revü bevezetését az Axel Springer sajtóhirdetésekkel, POS megjelenésekkel, valamint nyereményjátékkal támogatja.
Az Axel Springer Magyarország
Az Axel Springer magyar nyelvű kiadványai 1989 óta jelen vannak a hazai sajtópiacon. Több mint 100 nyomtatott kiadványával piacvezetőnek számít. Lapjai havonta közel 12 millió példányban jelennek meg, és összesen több mint 43 millió olvasót érnek el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.