BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új műsorújság az Axel Springertől

TV Revü címmel indított kétheti televíziós műsorújságot a Világgazdaságot is jegyző kiadó, ezzel hattagúvá bővült az AS műsorújság portfoliója.

2008 júniusában új kétheti műsorújsággal jelentkezett az Axel Springer. A TV Revü az alacsonyabb árszegmensben történt piaci változásokra kíván reagálni, és elsősorban azokat a 18-59 éves, családban élő tévénézőket célozza meg, akik nem érdeklődnek a magazintartalmak és a sztárhírek iránt, kizárólag a műsorokról kívánnak megfelelő információkat kapni.

A TV Revü 36 csatorna részletes műsorát kínálja, 85 forintos áron. A kiadó annak figyelembevételével alakította ki a lapkoncepciót, hogy az alacsony árhoz minőségi tartalom, illetve a célcsoport által szintén fontosnak tartott – a kétheti megjelenésből származó – kényelem társuljon.

Az Axel Springer eddigi öt műsorújságjával jelenleg 68%-os olvasottsági és 77%-os értékesített példányszám részesedéssel bír az önállóan terjesztett műsormagazinok piacán. A portfolió öt lapja több mint 2 millió olvasót ér el 800 ezernél is több háztartásban. A Tv Revü magazinnal a kiadó portfóliója hattagúra bővül.

A kiadó kulcsfontosságúnak tartja a műsorújságok piacát, és az év során több fejlesztést is végrehajtott a korábbiakban; így megújult a Tvr-hét és a Színes Kéthetes is. A piac mára igen kifinomulttá vált, és három alapvető szegmens látszik elkülönülni: a gazdag magazintartalommal bíró prémium műsormagazinoké; a kevesebb magazintartalommal megjelenő, alacsonyabb árfekvésű lapoké; illetve az utóbbi időben megjelent, kizárólag a műsortartalmakra koncentráló kétheti tévéújságoké.

A szegmens fejlődését támogatja az a tény is, hogy – bár a nagy csatornák nézettsége csökkenőben van -, de bővül a tartalmi választék, s még mindig a legnagyobb tévénéző nemzetek között vagyunk. Másfelől, bár igen sok alternatív tájékozódási forrás jelent meg, így például az online portálok, a többség még mindig a műsorújságokból tájékozódik.

A TV Revü bevezetését az Axel Springer sajtóhirdetésekkel, POS megjelenésekkel, valamint nyereményjátékkal támogatja.

Az Axel Springer Magyarország

Az Axel Springer magyar nyelvű kiadványai 1989 óta jelen vannak a hazai sajtópiacon. Több mint 100 nyomtatott kiadványával piacvezetőnek számít. Lapjai havonta közel 12 millió példányban jelennek meg, és összesen több mint 43 millió olvasót érnek el.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.