BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

George Clooney harmadszor is elvállalta... Fotó!

Az Oscar-díjas Nespresso-rajongó George Clooney harmadszor is elvállalta a márka nagykövetének szerepét a Milánóban készült új klipben.

A reklámfilm rendezője Guy Ritchie.

„Nagyon örülünk annak, hogy immár harmadik éve együtt dolgozhatunk George Clooney-val” – nyilatkozta a Nespresso nemzetközi marketingigazgatója, Olivier Quillet. „Az ő energikus személyisége mindig élményt nyújt a vásznon, és világszerte Clubunk tagjainak millióit kápráztatja el.”

A párizsi McCann WorldGroup által készített film 2008 utolsó negyedévében jelenik meg a kijelölt európai országokban.  

Magyarországon októberben indul a nyomtatott sajtó kampánya, Sam Jones neves fotográfus munkáinak felhasználásával.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.