A pályázóknak el kell képzelniük, milyen háztartási tisztító, illetve testápoló szereket fogunk használni 2050-ben, és ezek forgalmazásához üzleti tervet kell készíteniük.
Novemberben hirdette meg a Henkel 11 európai országban diákoknak szóló innovációs versenyét, a Henkel Innovation Challenge-t. A magyar főiskolákról és egyetemekről 175 csapat- és 83 egyéni regisztráció érkezett, a második legaktívabb spanyol diákság közül 85 csapat és 5 egyéni jelentkező nevezett.
A verseny meghirdetésével a Henkel célja az volt, hogy a fiatalokat bevonja a cégnél zajló innovációs folyamatba, és ösztönözze a jövő diplomásait a kreativitásra, illetve segítséget nyújtson az ötletek kidolgozásának folyamatában.
Legtöbben a Budapesti Műszaki Főiskola, a Budapesti Gazdasági Főiskola és a Nyugat-Magyarországi Egyetem diákjai közül jelentkeztek a játékra. Sokan regisztráltak a Budapesti Műszaki Egyetemről, a Pannon Egyetemről, és a Debreceni Egyetemről, néhányan az ELTE-ről, a Miskolci Egyetemről és a Corvinus Egyetemről.
Február 3-ig kell a jelentkezőknek elkészíteniük innovatív ötletük bemutatására egy 2 perces videofilmet. Ezek közül a Henkel vezető szakemberei kiválasztják majd a 10 legötletesebb pályamunkát benyújtó csapatot, amelyeket segítenek az ötlet kidolgozásában, s közülük kerül ki az a győztes csapat, amely hazánkat képviseli a nemzetközi döntőben Brüsszelben. A dobogós helyezettek látogatást tesznek a Henkel központjában is, a győztes csapat pedig egy karib-tengeri utazást nyer.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.