BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egyre több panasz a hitel miatt - Erősítenie kellett ügyfélszolgálatát a PSZÁF-nak

Megugrott a bankok hitelezési gyakorlatával kapcsolatos panaszok száma, ezért a pénzügyi felügyeletnek meg kellett erősítenie az ügyfélszolgálatát, és a civilszervezeteknél is 20-25-ször annyian reklamálnak, mint korábban.

Az ügyfelek egyebek között azt kifogásolják, hogy a hitelintézetek díjat szednek például a futamidő-hosszabbításért, holott arról állapodtak meg a pénzügyminiszterrel, hogy ezt ingyenessé teszik. Az MKB Bank pedig csak opciós vételi jog bejegyzése után hajlandó hoszszabbítani.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el. 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.