Májusban globálisan 82 800 Audi márka kelt el, az egy évvel korábbi 88 168 ezerrel szemben. Az idei év első öt hónapjában a cég 374 750 gépkocsit értékesített a világ egészében.
Az Audi, amely a Volkswagen AG leányvállalata, májusban növelte ázsiai és csendes-óceániai eladásait, Kínában pedig már a harmadik egymást követő hónapban bővítette értékesítését.
Májusban tovább csökkent Nyugat-Európában az eladási visszaesése éves szinten. Májusban ezen a piacon 52 650 Audit értékesítettek, 10,9 százalékkal kevesebbet tavaly májushoz viszonyítva. Az idei első öt hónapban itt 243 250 Audi kelt el, ami 14,6 százalékos mérséklődés a tavalyi év azonos időszakához képest.
Összeladásainak a visszaesése ellenére májusban - éves szinten - bővült az értékesítés számos európai országban, így Olaszországban 7,1 százalékkal, Belgiumban 7,3 százalékkal, Ausztriában 17 százalékkal és Svájcban 7,6 százalékkal.
Májusban az Audi tovább növelte piaci részesedését a Németországon kívüli európai országokban, illetve az Egyesült Államokban is. Az Audi májusi európai piaci részesedése - a prémium kategóriában - 3,9 százalékra nőtt a tavaly májusi 3,7 százalékról. Az egyesült államokbeli részesedése két százalékponttal 8,8 százalékra emelkedett kategóriájában.
Májusi kínai értékesítése - beleértve Hongkongot is - 27,8 százalékkal nőtt éves szinten, az idei első öt hónapban az eladása 6,8 százalékkal bővült.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.