„Az ajánlási rendszer lényege, hogy akinek van élő szerződése a Genertelnél, és új ügyfelet ajánl – olyat, aki meg is köti biztosítását, és be is fizeti az első díjrészletet – ajánlásonként (mert akár többször is ajánlhat) 3 ezer forintos egyszeri díjjóváírásban részesül, ami a jelenlegi kötelező biztosítási éves átlagtarifák alapján több mint egy havi biztosítási díjnak felel meg.” – hangsúlyozta Sebestyén László, a Genertel direktbiztosító értékesítési igazgatója.
Hozzátette: Ebben a rendszerben jól járnak a meghívottak is, hiszen azok, akiknek még nincs Genertel biztosításuk, de egy Generteles ügyfél javaslatára kötnek szerződést, szintén egy egyszeri, 2 ezer forintos díjjóváírást kapnak.
"Bár az ajánlási rendszert a kampányra időzítve indítottuk el, ajánlani nem csak kötelező biztosítást, hanem biztosítónk összes termékét lehet, a jóváírás pedig ezekben az esetekben is megjelenik az ügyfélnél.” – tette hozzá Sebestyén László.
Az ajánlási rendszert csak akkor érdemes bevezetni, ha a biztosítónak bizalmat szavaznak az ügyfelek a piacon. A kampány eddigi tapasztalatai szerint, amennyiben a Genertel által ajánlott tarifa bekerül a TOP 3 közé, akkor az autósok nemcsak az első, vagy a második, de a harmadik helyen is választják a biztosítót. Ez sorrend az ügyfelek bizalmának egyik legfontosabb mércéje.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.