A 2010-es Argentínát és Chilét átszelő útvonal sok kihívást tartogatott. Az újév első napján 52 kamion vágott neki a versenynek, 16 nappal később mindössze 28-an értek célba. A versenyzőknek az Andokban közel 5000 méteres szintkülönbséggel, a világ legszárazabb területén, az Atacama sivatagban hatalmas homokdűnékkel kellett megküzdeniük.
A Rába éppen ilyen extrém igénybevételekre, nem közúti alkalmazásokra fejlesztette ki új, MAXS névre hallgató futómű családját, amely az amerikai és az európai piacon már védjegyoltalmat élvez. A győri futóművek már most értékes referenciákkal bírnak, különböző terepeken, szélsőségesen eltérő viszonyok között bizonyítottak: Megtalálhatóak a magyar honvédség terepjáró tehergépjárműveiben, az amerikai piacon speciális alkalmazásokban. Rendkívül zord körülmények között, például az iraki és afganisztáni hadszíntéren is megállták a helyüket.
A cég az új piacokra (például Oroszország) történő bevezetést is megkezdte. A Rába a speciális futóművek terén több évtizedes gyártási és fejlesztési tapasztalattal rendelkezik, az elmúlt négy évben kétfokozatú off-road futóművekből közel 20.000 darabot értékesített. Mivel a nem közúti alkalmazásoknál számos egyedi igény jelentkezik, a Rába mérnökei olyan moduláris rendszert alkottak, ahol a főegységekből több mint 200 féle változat építhető.
A Dakar-rali ideális terep a fejlesztések tesztelésére. A versenyt követően a futóműveket Győrbe szállítják, a Rába szakemberei elvégzik a szükséges javításokat, illetve vizsgálatokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.