Ez a trend a tengerentúli vállalkozások körében már jó ideje megfigyelhető: az amerikai eMarketer egyik legutóbbi felmérése szerint az elmúlt egy évben már az USA-beli kis- és középvállalatok körében is megduplázódott a kommunikáció ezen csatornáinak a használata, nem beszélve a globális társaságokról.
Itthon először az infokommunikációs szektor vállalatai kezdtek ebbe az irányba nyitni. Ezeken az internetes felületeken a vállalkozások közvetlenül is elérhetik ügyfeleiket. A kapcsolat kétirányú, nemcsak a cég üzenhet a vevőinek, hanem maga is szembesülhet a róla vagy a termékeiről alkotott véleményekkel, ez egyben gyorsabb reakciókra is módot adhat.
További részletek a holnapi Világgazdaságban!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.