A kármentes, hűséges autósok legalább annyival jobban járhatnak az idén a
kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampányban, hogy a korábbi gyakorlattal ellentétben már nem velük akarják megfizettetni a cégek az új kedvezmények miatti több százmilliós bevételkiesést – közölte a CLB Független Biztosítási Alkusz Kft. A szolgáltatók most először határozottan igyekeznek megtartani a hűséges ügyfeleiket is, ha másképp nem, legalább úgy, hogy nem emelik a díjukat. Tavaly ezt a hiányzó pénzt a kockázatviselők a mintegy kétmillió úgynevezett inaktív – zömében tájékozatlan nyugdíjas – ügyfelen hajtották be. MTI
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.