A kivitelezést közbeszerzésen nyerte el a Strabag, nettó 1,8 milliárd forintos ajánlati árral. A parkolók a győri, a hatvani, a kecskeméti, a szolnoki és a váci vasútvonalak mellett épülnek - ismertette.
A beruházás 2015 nyaráig befejeződik, de a második félévben újabb 570 gépkocsi befogadására alkalmas parkolókat épít a tervek szerint a NIF. A 2009-ben indult fejlesztések kereteiben eddig 6 ezer P+R parkoló épült, és az idén kezdődő uniós költségvetési időszakban felújításra kerülő öt vasúti vonal - a veresegyházi, a Biatorbágy-Tata közötti, a pusztaszabolcsi, a kőbánya-kispesti és a szolnoki - mellett folytatják építésüket.
Az eddig megépült és a később épülő parkolók is kamerával védettek, alapvető funkciójuk az, hogy az elővárosi vonalakon a közösségi közlekedésre tereljék a személyforgalmat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.