BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újabb üzletek nyitását tervezi Magyarországon a Hervis

KISKERESKEDELEM A tavalyi 14,06 milliárd forintos árbevétele után az idén ismét két számjegyű növekedést vár Hervis Magyarországon, és a cégvezetés arra számít, hogy az eredmény nullszaldó körüli, 100–200 millió forint lesz – mondta tegnap Viola Krisztina, a Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft. ügyvezetője a társaság új budapesti üzletének átadásán.

A sportszer- és sportruházati lánc szerint jelentősen nő majd az online forgalom, amit az idei év eddig eltelt időszaka is alátámaszt: az első fél évben a Hervis 43 százalékkal növelte webes bevételét. Az optimista várakozás azért sem tűnik megalapozatlannak, mert tavaly ezen az értékesítési csatornán a cég kétszáz százalékos növekedést ért el. A Hervis 2013-ban indította útjára új, többcsatornás értékesítési modelljét, amelynek lényege, hogy a vásárlók az eladótérben elhelyezett tabletek és QR-kódok segítségével a társaság teljes európai kínálatából válogathatnak, online vásárlással pedig ingyenes átvételi, illetve fizetési pontként használhatják az üzletet. A többcsatornás koncepció 2015. július 1-jén már minden magyarországi Hervisben, köztük a most átadott, budapesti üzletben is elérhető. A cégvezető megjegyezte, hogy az új, nyolcszáz négyzetméteres üzletben tíz új munkahely jön létre. A társaság a tervek szerint jövőre két újabb áruházat nyit Magyarországon, a következő két-három évben is hasonló ütemű terjeszkedésre számít az itteni piacon.

Az osztrák Spar-csoport százszázalékos tulajdonában lévő Hervis áruházlánc országosan huszonhat boltot üzemeltet, 350 alkalmazottat foglalkoztat. Míg a vállalat 2012-ben 11 milliárd forintos forgalom mellett 715 millió forint adózás utáni veszteséget könyvelt el, 2013-ban hasonló forgalom mellett csak 358 millió forint volt a veszteség. A cég üzemi vesztesége tavaly 534 millió forintra csökkent az előző évi 1,128 milliárd forintról.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.