BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egyszer fent, egyszer lent

A nap nyertese: Lufthansa

Közel 8 százalékot emelkedett a Lufthansa árfolyama, miután a menedzsment megemelte az idei évre vonatkozó profitvárakozásait. Ez meglepetésként érte a befektetőket, hiszen a nyáron még a terrorfenyegetettség erősödése, valamint a gazdasági és politikai bizonytalanság miatt csökkenő utazási kedv miatt profit warningot tett közzé a diszkont-légitársaság. A vezetőség jelezte, hogy az üzemi eredmény megegyezhet a tavalyi 2 milliárd euróval, miközben az elemzők 5 és 7 százalék közötti visszaesésre számítottak. A vártnál jobb eredmények részben az üzleti foglalások növekedésének, részben az olajár esése miatt az alacsonyabb üzemanyagáraknak köszönhetők. További jó hír, hogy a menedzsment megerősítette, szándékozik osztalékot fizetni az idei év után is.


A nap vesztese: Publicis Groupe SA

Majdnem 6 százalékot esett a francia PR-cég, a Publicis Groupe SA árfolyama a csütörtöki kereskedésben annak ellenére, hogy a bevételek növekedéséről számolt be a társaság a legfrissebb negyedéves jelentésében. A szeptember végén zárult negyedévben 2,32 milliárd euró bevételre tett szert, ami 0,2 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A Thomson Reuters konszenzusa szerint 2,54 milliárdot vártak a piaci szereplők, így a Publicis Groupe számait nem fogadták túl pozitívan a befektetők. A menedzsment megerősítette a korábban megfogalmazott célokat, tehát körülbelül 500 milliót terveznek felvásárlásokra költeni a növekedés érdekében. A PR-cég részvényei közel 3 százalékkal értékelődtek fel az év eleje óta.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.