Tavaly nyáron mutatta meg 830 lóerős rendszerteljesítményű 296 GTB modelljét a Ferrari, a V6-os biturbó motort és plug-in hibrid hajtást használó, farközépmotoros sportautónak most 296 GTS néven mutatták meg a kabrióváltozatát. A tetőmechanizmust változtatások nélkül vették át az elődtől, ami azt jelenti, hogy legfeljebb 45 kilométeres sebességgel haladva 14 másodperc alatt végez az átalakulással az autó.
A nyitható tető és a karosszéria-merevítések miatt a kupéhoz képest 70 kilogrammal nő a saját tömeg, ami érinti a menetteljesítmény-adatokat is, de nem valószínű, hogy sokan panaszkodnak majd a 2,9 másodpercre nyúlt 0–100 kilométeres sebességre gyorsulásra, vagy a 7,6 másodpercig tartó 0–200 kilométeres sprintre. A csúcssebesség 330 kilométer óránként – elektromos módban 135 kilométer az elérhető maximum.
A 7,45 kilowattóra kapacitású akkumulátor 25 kilométeres elektromos hatótávolságot biztosít, de leginkább az önmagában 663 lóerős V6-os biturbót segítő villanymotorok táplálására szolgál. Ugyanazokkal az extrákkal választható a Ferrari 296 Gran Turismo Spider, mint a 296 GTB kupé, tehát itt is van Assetto Fiorano néven könnyített és feszesített sportváltozat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.