Pontosan 143 milliméterrel kerül közelebb az elöl ülőkhöz a központi érintőképernyő, ami annak köszönhető, hogy a japánok megszabadultak a Touch Pad kezelőfelülettől, és a hangvezérlés mellett már csak az érintőképernyőre hagyatkoznak. 8 vagy 12 colos lehet a kijelző, és mivel az utóbbinak sok hely kell, búcsúzik a műszerfalról az analóg óra, cserébe sokkal gyorsabb hardvert kap a rendszer, éles grafikát, gyors működést és fejlett hangfelismerést ígérnek.
Vastagabb stabilizátorokat és alapáron elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást kap a sportos vezetőknek szánt F Sport-változat, a kormányzás visszajelzését új kormányoszlop-rögzítéssel javítják. A karosszériaszerkezetet hátul 20-szal több hegesztési ponttal és egy erősebb hátsó merevítővel erősítik meg. A módosítások első körben a 2,0 literes szívómotorral felszerelt UX 200-as és az öntöltő hibrid hajtású UX 250h modelleket érintik 2022 nyarától, az akkumulátoros-elektromos hajtású UX 300e átalakulásáról egyelőre nincs hír.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.