A vállalat az ásványvíz-, illetve a gyümölcslé-kategóriában is új termékekkel kíván piacra lépni, és a fejlesztésektől vezető pozíciójának megerősítését várja. A társaság 20 százalék körüli részesedéssel foglalja el az első helyet a teljes hazai üdítőital-ágazatban.
A vállalat tavaly 77,5 milliárd forintos árbevételt ért el, ez két számjegyű növekedés az egy évvel korábbi forgalomhoz képest – hangzott el a tegnapi tájékoztatón. A cég hosszú távú üzleti stratégiája nemcsak a Coca-Colára (és a buborékos üdítőkre), hanem más termékcsoportokra (sport- és energiaitalokra, ásványvizekre, teákra, gyümölcslevekre) épít. A vállalat kínálatában ma több mint negyvenféle ital szerepel.
Értesüléseink szerint a nyár közepére fejeződik be Zalaszentgróton az a beruházás, amellyel a CCBM megduplázza ásványvízgyártó kapacitását. A 2,5 milliárd forintos fejlesztéshez a társaság 500 milliós uniós támogatást is kapott a Gazdaságfejlesztési operatív programból. A cég ott a NaturAquát gyártja, amellyel – az értékbeni adatok szerint – csaknem 19 százalékos részarányt birtokol az ásványvízpiacon, és ezzel a második helyet foglalja el a Nestlé tulajdonában lévő Kékkúti Ásványvíz Zrt. mögött. A CCBM az elmúlt években mintegy 100 milliárd forintot fordított magyarországi gyártókapacitásainak kialakítására és bővítésére. Másik (dunaharaszti) telephelyén a közelmúltban fejezett be egy 10,2 milliárd forintos fejlesztést, amellyel aszeptikus töltőkapacitásait növelte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.