Az elemzők ennél jóval nagyobb, hárommillió eurós üzemi eredményre számítottak.
Ami az adózott eredményt illeti: a társaság 1,96 millió eurós veszteséget könyvelt el - az évvel korábbi, közel egymillió eurós profit után ez a piacot meglepetésként érte.
Az árbevétel 4,1 százalékkal, 77,3 millió euróra csökkent; ez szintén elmarad a - 85 millió euró körüli - elemzői várakozásoktól.
A társaság, amely napilapjaival világszerte több, mint 150 városban jelen van, Európában és az Egyesült Államokban borúsnak ítéli a reklámpiaci kilátásokat, Dél-Amerikában, Ázsiában és Oroszországban azonban a hirdetési bevételek növekedésére számít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.