BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az LG 8-15 százalékos részesedéssel rendelkezik a magyar piacon

A magyar piacon évente mintegy 2-2,5 millió új mobiltelefont adnak el, a gyártók piaci részesedése negyedévről-negyedévre változik, az LG készülékeké például 8-15 százalék között - mondta Kárpáti Zoltán, az LG Electronics Magyar Kft. értékesítési igazgatója.

A szakember szerint a magyar piacon főleg azokat készülékeket keresik, amelyeknek az ára 59 ezer forint alatt van, s különösen jól fogynak azok, amelyekért 29 ezer forintnál kevesebbet kell fizetni.

Az LG a magyar piacon főként a prémium kategóriában versenyez, az eladott készülékek számát tekintve jelenleg a negyedik legnagyobb szereplő.

Hozzátette: 2010-ben az LG már világszinten és Magyarországon is harmadik akar lenni a gyártók sorrendjében, amitől már nem sok választja el.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.