Az oldal a Cégmércét azért hozta létre, hogy segítse a tudatos vásárlókat a környezetbarát és etikus márkák azonosításában, megtalálásában, valamint, hogy hozzájáruljanak a vállalatok fenntarthatóbb, felelősebb működéséhez, a környezetkímélő, etikus termékek piacának növekedéséhez. A tudatosvasarlo.hu nem csak egy-egy vállalatot értékelt, hanem az egész cégcsoportot is, tehát a cégcsoport bármely tagjának pontszáma befolyásolja az összes tag értékelését.
Minden cég összpontszáma 10-ről indul. Ehhez adják hozzá, és ebből vonják le az összegyűlt információk alapján megállapított pontokat: a zöld-piros körnegyedeket. A piros a rosszpontok, a zöld a jópontok jele. Egy-egy értékelési szempontban tehát a teljes zöld kör az elérhető legjobb, a teljes piros kör az elérhető legrosszabb értékelést jelzi.
A tisztítószerek listájának élén a Vixet gyártó Bábolna-Bio Kft., valamint az Ászt, az Ultrát, és a Komfortot gyártó EVM Zrt. áll. Rosszul szerepelt az S.C. Johnson Kft., a Henkel Magyarország Kft. és a Colgate-Palmolive Kft.
A Flóraszeptet, a Domestost és a Cifet gyártó Unilever Kft. áll a lista utolsó helyén, a cég nulla pontot szerzett az összesítésben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.