Gerhard Hrebicek, az European Brand Institute operatív igazgatója a mai sajtótájékoztatón összegezte a szervezet vizsgálatának eredményeit. Eszerint a német, angol és francia top márkák hordozzák az összes mért országbeli márkaérték 46 százalékát. A fennmaradó 44 százalék Spanyolország, Olaszország, Hollandia, Finnország, Svédország és Ausztria között oszlik meg. Németország vezetőnek tekinthető a márkák tekintetében, mivel hét iparági vezetőnek is otthont ad. A német autóipar globális szinten is előkelő helyet foglal el.
A top 10 brand érték/GDP arány tekintetében Finnország és Svédország vezetnek. A 9,4 százalékos európpai átlagot Ausztria haladja meg 16,5 százalékkal. A lista végén Románia található 0,05 százalékkal.
A teljes lista és az elemzések megtalálhatóak a Eurobrand weboldalán.
2. LVMH
3. Vodafone
4. Telefonica
5. Unilever
6. Mercedes-Benz
7. BMW
8. RWS
9. France Telecom
10. Deutsche Bank
2. LVMH
3. Vodafone
4. Telefonica
5. Unilever
6. Mercedes-Benz
7. BMW
8. RWS
9. France Telecom
10. Deutsche Bank -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.