Kulcsár Zoltán adatvédelmi szakértő arra volt kíváncsi, hogy mekkora bevétele van a közlekedési cégnek reklámhelyei bérbeadásából, és mekkora hasznot fölöz le a hirdetési felületek kizárólagos értékesítője, a Peron Reklám Kft – írja az Index. Kulcsár két évvel ezelőtt kezdeményezésének oka az volt, hogy véleménye szerint a reklámbevételeknek köszönhetően a közlekedési vállalt olcsóbban is adhatná a jegyeket.
Másfél év hiábavaló várakozást követően Kulcsár közérdekű adatok eltitkolása miatt pert indított a BKV ellen, az ügyészség büntetőeljárása ez ügyben jelenleg is folyik. A BKV nemrég visszavonta az első fokú vereség után beadott fellebbezését és elküldte Kulcsárnak a szerződést, viszont abból néhány sort kitakart. Az adatvédelmi szakértő ebben nem nyugodott bele, ezért az eljárás folytatódik.
Az Index birtokába jutott, 1999-ben szerződés szerint a Peron Reklám Kft. 5 évre kizárólagos jogot kap a BKV járművein, területén reklámok értékesítésére. Ezt az időtartamot a Peron egyoldalú nyilatkozatával további 5 évre meghosszabbíthatta, amivel élt is a cég. A portál szerint a szerződés előnytelenségét mutatja, hogy a BKV tavaly év elején, Antal Attila vezérigazgatói működésének kezdetekor megpróbált módosítani a szerződés feltételein, ám a Peron Reklám a bebetonozott pozícióknak köszönhetően nem hajlott rá. Egy akkori becslés szerint a BKV megkaphatná a bérleti díj 5-10-szeresét is a reklámhelyekért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.