BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A válság ellenére is jól teljesít az Unilever

Adózott eredményét 63 százalékkal 1,64 milliárd euróra javította a harmadik negyedévben a fogyasztási cikkek széles körét gyártó és forgalmazó holland óriásvállalat, az Unilever.

Csütörtökön beszámolt arról is, hogy eladásait is sikerült a tavalyi év azonos időszakához mérten 2 százalékkal 10,4 milliárd euróra növelni. Az eredmény javulásában jelentős szerepet játszott, hogy az Unilever több érdekeltségén túladott. 

Az európai piac, amely a legjelentősebb az Unilever számára, még egy százalékos bővülést sem biztosított, az amerikai csak a forgalom terén, a legkedvezőbben az ázsiai és afrikai piac alakult.

Az értékesítés növekedése az első kilenc hónapot tekintve 7,4 százalékot, az eredmény növekedése 9 százalékot ért el, változatlannak számolt árfolyamok mellett.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.