Csütörtökön beszámolt arról is, hogy eladásait is sikerült a tavalyi év azonos időszakához mérten 2 százalékkal 10,4 milliárd euróra növelni. Az eredmény javulásában jelentős szerepet játszott, hogy az Unilever több érdekeltségén túladott.
Az európai piac, amely a legjelentősebb az Unilever számára, még egy százalékos bővülést sem biztosított, az amerikai csak a forgalom terén, a legkedvezőbben az ázsiai és afrikai piac alakult.
Az értékesítés növekedése az első kilenc hónapot tekintve 7,4 százalékot, az eredmény növekedése 9 százalékot ért el, változatlannak számolt árfolyamok mellett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.