A dél-koreai elektronikai gyártó itteni leánycége 2009-ben információink szerint együttesen mintegy 20-25 százalékkal nagyobb bevételt tervez a fehérárukból. Ennek érdekében növeli a termékválasztékot, és a jelenleginél nagyobb arányban kíván megjelenni a beépített készülékek piacán.
Utóbbi kategóriában még viszonylag alacsony a részesedése, hiszen egyfelől ezt a termékcsoportot egy éve kezdte el nálunk értékesíteni, másfelől a kínálatából még hiányzik a mosogatógép. A beépített eszközöket árusító konyhastúdiók pedig elsősorban a teljes választékú márkákat tudják könnyebben eladni – hangzott el a cég legutóbbi üzletipartner-találkozóján.
A cikk teljes terjedelemben itt olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.