A Lexmark International, Inc. magyarországi képviselete közleményben biztosítja a reklámhirdetésük ellen tiltakozó HEROSZ-t, a tréfás megfogalmazással épp arra akarta felhívni a figyelmet, hogy a hódok kipusztítása képtelen ötlet, a nyomtatási szokások megváltoztatásával tehetünk a fák védelméért, és tágabb értelemben a környezetvédelemért.
Az állatvédő szervezet tegnap közleményben tiltakozott az ellen, hogy az elektronikai gyártó egy teljes reklámkampányt készített "védd az erdőt, egyél hódot" – szlogennel. A Lexmark többek között hódból készült ételek receptjeit is feltette weboldalára, ezzel népszerűsítve nyomtatóit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.