A Los Angeles Times értesülése szerint a Porsche, szintén távol marad. A North American International Auto Show mellett a februári Chicago Motor Show is a Mitsubishi és a Nissan nélkül fog lezajlani, ugyanakkor a detroiti szervezők csalódtak a Nissan döntése miatt, hiszen a városnak évente 500 millió dollárt hoznak az autószalonra látogató turisták.
"Meg kellett kérdeznünk magunktól: ez a legjobb felhasználása a marketing dollároknak?" - jelentette ki Alan Buddendeck, a Nissan North America szóvivője, rámutatva ugyanakkor, hogy a harmadik legnagyobb japán márka a napjainkban zajló második legnagyobb amerikai szalon, a Los Angeles Auto Show alkalmából három új modellel jelentkezett.
Két kínai márka viszont már bejelentkezett: a BYD visszatér, míg az Európában tavaly leszerepelt Brilliance elsőként mutatkozik be az Újvilágban.
Az elmúlt év nyarán ugyanis az írták a belgiumi lapok, hogy az antwerpeni Cardoen autókereskedő cég kivonta a piacról a Brilliance BS6-os modellt, miután az európai fogyasztóvédelmi szervezetek és autóklubok törési tesztjén a modell mindössze egy csillagot kapott a lehetséges ötből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.