A MySpace és a Viacom tulajdonában lévő MTV Networks ma hozta nyilvánosságra partnerség megállapodását – írja a YahooTech. A döntés értelmében a közösségi portál tagjai szabadon feltölthetik az MTV Networks csatornáin látható műsorokat és klipeket az oldalra. Egy informatikai cég erre a célra fejlesztett programja azonosítja és reklámmal látja el ezeket az anyagokat.
Korábban a MySpace a többi, videó feltöltésre alkalmas oldalhoz hasonlóan igyekezett eltávolítani felületéről a szerzői jog által védett tartalmakat. Így jár el a YoutTube is, amelyet az MTV-t is birtokló Viacom ennek ellenére beperelt, mert állításuk szerint a portál hasznot húzott az illegálisan feltöltött videókból.
A MySpace látszólag új irányt vesz a döntéssel, ugyanakkor az eljárás részletei ezt némileg kétségessé teszik. A most megjelenő hirdetési stratégiáról a készítő cég elmondta: a videókon félig átlátszó csíkokat helyeznek majd el, amelyek a műsor eredeti vetítési helyét és a megvásárlására vonatkozó információkat tartalmaznak majd.
Az új reklámozási technológiával kapcsolatban a MySpace marketing igazgatója úgy nyilatkozott: szerinte bevezetését követően az emberek inkább abbahagyják majd a szerzői jogvédett anyagok feltöltését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.