Ezeket a kis programokat bárki elkészítheti és bevonhatja ismerőseit azok használatába, akik újabb barátoknak ajánlhatják azokat. A lehetőségek végtelenek. A virtuális ajándékküldéstől a filmélmények megosztásán keresztül, az online pókerjátszmákig szinte minden elképzelhető.
„Social marketing” azaz közösségi marketing, „appvertising” azaz reklámüzenet köré épített közösségi alkalmazások. A felnőtt internetezők 37 százaléka, a fiatalok 70 százaléka használ rendszeresen közösségi portálokat. Egy amerikai felmérés szerint ezekkel a hirdetésekkel a fogyasztóknak hetvenötször annyi kapcsolatuk van, mint a hagyományos bannerekkel és ötször annyi, mint egy TV reklámmal.
A felhasználók 85 százaléka használja egynél többször, 56 százaléka több mint kilencszer. Az iWiW portálon hazánk lakosságának közel harmada jelen van, napi egy millióan használják. Mégis, a teljes hazai reklámozásnak kevesebb mint kb. 0,005 százaléka kapcsolódik közösségi tevékenységhez.
2009-ben a Sodapop munkája arra fókuszál majd, hogy elfogadtassa a hirdetőkkel a közösségi gondolkodás fontosságát, hisz vásárlóik már korábban belátták ezt. - mondta Bányai Zsolt, az iWiW-et alapító és megalkotó szoftvercég, a Virgo Systems vezető tanácsadója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.