A cég 1999 óta foglalkozik informatikai eszközök eladásával, honlapját már több mint 10 ezer egyedi látogató kereste fel – mondja Csáki Zoltán, a C-Enter ügyvezetője, aki szerint most már elérkezett az idő az online értékesítésre.
Az online vásárlás ma már tízmilliárdokban mérhető forgalmat képvisel a hazai kereskedelemben, s éves növekedési üteme még mindig két számjegyű, többnyire 50 százalék feletti.
A GKIeNet legutóbbi felmérése szerint az internetes kiskereskedelmi boltok forgalma 2006-ban elérte a 30 milliárd forintot, 2007-ben pedig közel 45 milliárd forint körül alakult, ez utóbbi a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom közel fél százaléka.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.