A Harley, a tervek szerint 13 százalékkal csökkenti termelését 2009-ben, s teljes alkalmazotti gárdájának mintegy 12 százalékát küldi el.
A Harley-Davidson motorkerékpárok eladása 13,1 százalékkal esett vissza az említett negyedévben, míg az Egyesült Államokban – amely a Harley legfontosabb piaca – ennél is drasztikusabb 19,6 százalékos forgalomcsökkenést regisztráltak. Latin-Amerikában az utolsó három hónapban 28 százalékkal kevesebb Harleyt adtak el, mint egy évvel korábban.
A költségcsökkentési program keretében a vállalat összevonja összeszerelő és festő központjait, valamint teljesen felszámolja az alkatrészeket értékesítő és a disztribúciót végző központjait. Ezeket a tevékenységeet a jövőben külön cégekre bízza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.