A nyomtatott sajtótermékek példányszámát szemléző hivatal (PIB) a csökkenésnek több okát látja. A leginkább a gazdasági recesszió hat a forgalomra: az emberek spórolnak, kevesebb magazint, újságot vásárolnak. De a visszaesés az ágazat átalakulásának is betudható.
Habár a sajtótermékek utcai értékesítése folyamatosan csökken a hirdetők megtratása érdekében a kiadók nem tehetik meg, hogy csökkentségk a lapok példányszámát, így néhol az ingyen terjesztéstől sem riadnak vissza. A PIB szerint a magazinok hirdetési oldala 12 százalékkal csökkent 2008 második felében, s 17 százalékkal az utolsó negyedben. A hivatal további gyengülést jelez 2009-re.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.