A 2009-es az utolsó szezon, amelynek során a Renault Forma-1 csapatának autóin a fő reklámhelyet az ING foglalja el. A pénzügyi óriás három éve kötött megállapodást az istállóval és azóta évente mintegy 86 millió dollárt áldozott a sportágra. Ebből a Reuters információi szerint 65 millió dollárt kapott a Renault, ezzel az ING a sportág második legnagyobb szponzorának számított a Vodafone mögött.
Flavio Briattore, a csapat főnöke gyümölcsözőnek nevezte a két cég kapcsolatát, hozzátéve, hogy bízik a csapat jövőjében. A Renault vezetője közölte: tisztában volt vele, hogy jelentős megszorításokra kerül sor a szektorban. Briattore bízik abban, hogy a drasztikus költségcsökkentés mind csapat, mind a Forma-1 jövőjét biztosítja majd.
Max Mosley, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke szerint a sportág a hatvanas évek óta a legsúlyosabb válságot éli át, a szervezet ezért további módosításokat végezne a szabályzaton, hogy a csapatok mintegy 50 millió eurós költséggel vehessen részt egy szezonban.
A válság korábban már térdre kényszerítette a Hondát, amelynek az elkövetkező hetekben kell szponzort találnia, máskülönben a szezon kilenc csapattal és hárommal kevesebb versenyzővel kezdődik meg. Az ING kilépése várhatóan az egész sportágat érinti majd, mivel a Renaul támogatásán kívül a pénzintézet a reklámozásból is jelentős részt tudhatott magáénak. Az ING volt az ausztrál, a belga, a török és a magyar nagydíj fő szponzora is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.