A Kuoni a leépítés mértékéről nem közölt információt. A költséghatékonysági program részeként a vállalat 106 millió svájci frank értékű fejlesztési programot is kidolgozott, eszerint differenciálja termékeit, optimalizálja a disztribúciót, bővíti online értékesítési csatornáit, nemzetközi szinten harmonizálja foglalási és könyvelési rendszerét és számos területen csökkenti költségeit.
A Kuoni tervezi azt is, hogy történetében először világszerte egységes arculatú kommunikációs kampányba kezd. A társaság a tavalyi évet eredményesen zárta, adózás előtti forgalma 3,3 százalékkal, 4 855 millió svájci frankra emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.