BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Legfontosabb szállodai szolgáltatás: internet, csendes szoba

Az üzleti utazók a tavalyinál kevesebb, rövidebb és olcsóbb utakat tesznek majd, ráadásul az eddigitől eltérő szempontok alapján választanak szállodát – derül ki az Amadeus Hospitality Business Group egyik új tanulmányból.

A megkérdezett 354 európai, észak-amerikai és ázsiai vezető 47 százaléka a tavalyinál kevesebbet utazik a következő 12 hónapban, 28 százalék pedig nem négy vagy ötcsillagos, hanem alacsonyabb kategóriájú hotelt választ. Emellett 63 százalékuk úgy gondolja, hogy a cégük a gazdasági válság miatt kedvezőbb árat tud majd kicsikarni a szállodáktól. A többség azt mondja, az erős márka meghatározó szempont, amikor eldöntik, melyik szállodát válasszák. A válaszadók szerint egy szállodában a legfontosabbak: az internet-kapcsolat (76 százalék), a csendes szoba (56 százalék), a jó közlekedés (54 százalék) vagy a központi fekvés (52 százalék). Akkor tartják egy szálloda szolgáltatásait jónak, ha rugalmasan reagálnak a vendégek kéréseire (68 százalék), hatékony a be- és a kijelentkezés (64 százalék), és gyorsan megoldják a problémákat (59 százalék). Csaknem 30 százalék tartotta fontosnak, hogy a személyzet emlékezzen arra, mit szeretnek.

„A megszorítások korába léptünk: a cégek olyan hatékonyan akarják lebonyolítani az üzleti útjaikat, ahogyan csak lehetséges” – mondta Antoine Medawar, az Amadeus Hospitality Business Group ügyvezető igazgatója, és hozzátette: „el kell felejteni a konditermet és a jó éttermeket. A szállodáknak arra kell odafigyelniük, hogy gyors legyen a be-és a kijelentkezés, és jó legyen az internet-elérés. A jó Wi-Fi és az erős márka fontosabb, mint valaha.”

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.