Az ok egyszerű, a már amúgy is súlyos adóssággal küszködő városnak minden elérhető bevételre szüksége van, hogy fenntartsa a páratlan építészeti örökség tárgyi emlékeit. Velence vezetésének jelentős engedményeket kellett tennie a szponzori megállapodás részeként: az italon kívül a városképeket mindenütt alaposan elcsúfító gyorsbüféket is fel fognak állítani.
A La Stampa jelentése szerint az engedélyekért a Coca-Cola 2,1 millió eurót fog fizetni. A szerződéseket várhatóan rövid időn belül aláírják. Az automaták elhelyezésével szemben a városatyák csak annyi kötöttek ki, hogy a kilátást nem szabad zavarni. Az eddigi tervek szerint egy részüket a közlekedési csomópontoknál teszik ki, például a személyszállító hajók – a „vaporetto”-k – kikötőinél.
A tervekről beszámolva a torinói lap kesernyésen jegyezte meg, hogy a Szent Márk téren talán nem fognak túl nagy márkajelzések éktelenkedni, ha másért nem, hát azon kevés turista kedvéért, akik még keresik a művészi alkotásokat. A város polgármestere azzal védekezik, hogy nincs pénz sem az épületek rendbetételére, sem a roppant drága gát és zsiliprendszer megépítésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.