Ez jóval elmarad az elemzők által várt 618 millió eurós eredménytől. A konszern árbevétele 4,7 százalékkal, 7,74 milliárd euróra csökkent. Az egyre növekvő munkanélküliség és a gazdasági bizonytalanság az Accor-szállodák bevételein is nyomot hagy.
Ez azonban nem globális tendencia: míg az Egyesült Államokban – ahol a vállalat az alacsony költségű Motel 6 budget márkájával van jelen – drámaian csökkent a foglaltság, addig az indiai és kínai piacokon bővülés tapasztalható.
Az Accor tervei szerint az idén 75 millió euróval csökkenti a költségeit, s további 25 milliót kíván lefaragni 2010-ig. A terjeszkedési és felújítási munkálatait is visszafogja, mintegy 125 millió euróval.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.