A Mattel "csak lányoknak" üzletnek szánja a hatemeletes rózsaszín központot, amelyben a vásárlási lehetőségen kívül élményfürdő, design stúdió és kávézó is várja a vásárlókat – tudósít az AP. A cég ezzel ünnepli meg Barbie ötvenedik születésnapját, a játék 1959-es bevezetése óta több mint egy milliárd darab kelt el világszerte.
A vállalat szerint egy átlagos amerikai kislány nyolc Barbie tulajdonosa, a kínaiak azonban csak most kezdik a gyűjtést. Egyelőre a Mattel eladásainak mindössze 5 százalékát bonyolítja Kínában, az ázsiai növekedés azonban az elmúlt években végig kétszámjegyű maradt.
Richard Dickson, a Barbie márka menedzsere szerint Ázsai igazi lehetőséget jelent a cégnek. Hogy miért választották éppen Sanghajt? A menedzser szerint a kínai városban igazi Barbie-őrület tapasztalható, nem csak a kislányok, de a huszonévesek körében is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.