Az Egyesült Államokban eddig mintegy kilenc millióan váltak a RealAge hálózat tagjává. A szoftver részletes kérdőívet töltet ki a felhasználókkal, meghatározza azok "biológiai korát", majd tanácsokat ad arra, hogyan váljanak fiatalabbakká. Bár a javaslatok között nem szerepelnek gyógyszeripari termékek, a RealAge valójában a gyógyszeriparból él – írja a New York Times.
A gyógyszercégek egyrészt reklámozzák termékeiket a weboldalon, másrészt a kitöltött kérdőívek segítségével minden korábbinál pontosabban célozzák meg a potenciális vevőket ajánlataikkal. A weboldal e-mailcímet kér a teszteléshez, majd többször felajánlja a tagságot.
Ha valaki ezt elfogadja, adatai máris bekerülnek a marketing adatbázisba. Míg az emberek többsége nem szívesen venne részt egy gyógyszergyártó felmérésében, a RealAge számára készségesen válaszolva, az pedig többek között a GlaxoSmithKline-nak, a Pfizernek és a Novartisnak továbbítja a megszerzett adatokat.
A RealAge tagok rendszeres hírleveket kapnak a feltételezett állapotukról, ezeket is a gyógyszergyártók fizetik. Hogy mennyire pontos az adatbázis? A RealAge marketingért felelős alelnöke szerint a felmérések segítségével megtalálhatunk egy "hatvan feletti, magas vérnyomásban szenvedő, cukorbetegségre hajlamos Buffalói férfit, aki 50 ezer dollár alatti éves jövedelemmel rendelkezik".
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.