A légicégek 2008-ban többször tartották be a menetrendet és kevesebb csomagot veszítettel el, mint az azt megelőző évben. Igaz, 2007 évtizedes mélypontot jelentett ilyen tekintetben, vagyis a viszonyítási alap speciális. Mindenesetre a felmérésben szereplő 17 légitársaság esetében a 100 ezer utasra jutó 1,42 panaszarány 2008-ban 0,15-re csökkent – írja az AP.
A legtöbb panasz a késéseket és a csomagok kezelését érintette. Az egy járatra kivetített teljesítmény mintegy 3 százalékkal alakult jobban, mint 2007-ben, ennek ellenére a járatok egynegyede még így is késve érkezett. Ebben a tekintetben a repült mérföldek szempontjából első helyet betöltő American Airlines teljesített a legrosszabbul: járatainak csak 69,8 százaléka tartotta be a menetrendet.
A 2007-ben mért 770 millió helyett tavaly csak 741 millióan szálltak fel, a repülés iránti igény pedig 2009 első negyedévében is kifejezetten gyenge.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.