BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nőtt a forgalom, folytatódnak a beruházások!

A C&A Európa-csoport a fogyasztás általános visszaesése és a piaci növekedés lassulása ellenére is tovább növekszik.

A 18 országban 1.337 üzlettel jelenlévő vállalat a 2008/2009-es üzleti évben (március elejétől február végéig) 6,3 milliárd eurós forgalmat bonyolított. Ez a tavalyi évvel összehasonlítva 3 százalékos növekedést jelent.

A C&A piaci részesedése 5,1 százalékról 5,24 százalékra emelkedett.

„Ezzel, az összességében kisebbé váló európai piacon, az iparág tendenciáival ellentétben, ismét növekedtünk.“- magyarázta Andreas G. Seitz, az European Executive Boards tagja, a C&A Európa szóvivője, a vállalat által a sajtó képviselői számára hagyományosan áprilisban megrendezett tavaszi düsseldorfi divatbemutatón. Seitz rámutatott, hogy a C&A hosszú távú stratégiájával - vonzó divat kedvező áron - még nehéz piaci környezetben is stabil és versenyképes. „Figyelembe véve a fejlődésnek nem kedvező helyzetet és az ezzel összefüggő visszaeső fogyasztást, elégedettek vagyunk forgalmunk növekedésével.“- fűzte hozzá Seitz.

A forgalom és a piaci részesedés növekedett 2008-ban is

Jelentős forgalomnövekedést, plusz 7 százalékot, könyvelhetett el a C&A az Ibériai-félszigeten az előző évhez képest (Spanyolország és Portugália: 571 millió Euró). Svájcban 4,5 százalékkal (394 millió Euró), Belgium / Luxemburgban pedig 0,8 százalékkal (500 millió Euró) nőtt a forgalom.

Átlagon felüli forgalomnövekedést könyvelhettek el a csoport kelet-európai tagjai. A régió összesített forgalma, Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Oroszországban, Szlovéniában és Szlovákiában, 36 százalékos növekedés mellett 407 millió Euróra emelkedett.

A C&A Európa piaci részesedése az elmúlt gazdasági évben ismét növekedett, elérve ezzel az 5,24 százalékot (a GfK adatai alapján). Németországban, a C&A számára legjelentősebb európai piacon, a piaci részesedés 8,8 százalékról 8,9 százalékra nőtt.

Sikerült jelentősen növelni a piaci részesedést Portugáliában (3,4 százalékról 4,0 százalékra), Magyarországon (6,9 százalékról 8,8 százalékra), Lengyelországban (1,1 százalékról 1,6 százalékra), Spanyolországban (1,6 százalékról 1,8 százalékra) és Ausztriában (7,0 százalékról 7,2 százalékra).

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.