"2009 nem lesz könnyű év, de többek között az új termékek, például a LED tévé segítségével megtartjuk vezető pozíciónkat" – közölte a Samsung kijelzőket gyártó részlegének marketing igazgatója a Reutersszel.
Az első negyedévben a Samsung a globális LCD eladások 19 százalékát tudhatta magának. A vállalat egyúttal a memória chipek tekintetében is első, a mobiltelefonpiacon pedig a második helyet foglalja el.
A cég kommentárja szerint a gazdasági válság a vártnál kevésbé sújtja a Samsungot, amely így képes felülmúlni a piac növekedését.
Ugyanakkor saját előrejelzése szerint a Samsung 2009-ben 22 millió LCD televíziót ad el, ez 10 százalékos növekedés az előző évhez képest. A DisplaySearch a globális LCD piacon 15 százalékos bővülést vár, vagyis a koreai cég az óvatos becsléssel ez alatt maradt. A cég alelnöke leszögezte: a Samsung igyekszik erősíteni pozícióját és rendelkezik forgatókönyvvel a legjobb esetre is, erről azonban Sue Shim alelnök nem közölt részleteket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.