BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Samsung a válság ellenére az LCD tévékre fogad

A Samsung 2009-ben 22 millió LCD televízió készülék eladását tervezi, ez tíz százalékos emelkedést jelent 2008-hoz képest, amivel a cég továbbra is megőrizné piacvezető pozícióját.

"2009 nem lesz könnyű év, de többek között az új termékek, például a LED tévé segítségével megtartjuk vezető pozíciónkat" – közölte a Samsung kijelzőket gyártó részlegének marketing igazgatója a Reutersszel.

Az első negyedévben a Samsung a globális LCD eladások 19 százalékát tudhatta magának. A vállalat egyúttal a memória chipek tekintetében is első, a mobiltelefonpiacon pedig a második helyet foglalja el.

A cég kommentárja szerint a gazdasági válság a vártnál kevésbé sújtja a Samsungot, amely így képes felülmúlni a piac növekedését.

Ugyanakkor saját előrejelzése szerint a Samsung 2009-ben 22 millió LCD televíziót ad el, ez 10 százalékos növekedés az előző évhez képest. A DisplaySearch a globális LCD piacon 15 százalékos bővülést vár, vagyis a koreai cég az óvatos becsléssel ez alatt maradt. A cég alelnöke leszögezte: a Samsung igyekszik erősíteni pozícióját és rendelkezik forgatókönyvvel a legjobb esetre is, erről azonban Sue Shim alelnök nem közölt részleteket.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.