A JATO Dynamics adatai szerint a legijesztőbb visszaesés a Suzukit érte, amely az elsőről csupán a harmadik helyre szorult ugyan, ám több mint 5400-zal kevesebbet adott el. A Ford és az Opel ebben az évben egymást váltja az első két helyen, ugyanakkor figyelemre méltó a Renault és a Honda teljesítménye.
Ami a Hyundait illeti, a képviselet vezetője nem panaszkodhat, hiszen április végéig 480 gépkocsi talált gazdára az elmúlt év azonos időszakában eladott 386-tal szemben. A dél-koreai márka az alsó középkategóriás kompaktmodelljével, az i30-cal éri el a legnagyobb forgalmat, viszont a február óta kapható kistestvér, az i20 azért sem kelendő, mert hat légzsákja és ABS-fékrendszere miatt nem a legolcsóbbak közé tartozik a kategóriájában.
A válság ellenére is növelte kereskedői számát a márka: a múlt év eleji 25-tel és az ez év januári 29-cel szemben ma már 31 partnere van országszerte. Igaz, kilenc új szerződést kötöttek egy év alatt, de három partneri kapcsolat megszűnt az elmúlt évben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.