A RIM már eddig is vezette az üzleti mobilok piacát, most pedig az öt legkapósabb fogyasztói mobil közül hármat jegyez – idézi az NPD elemző cég kimutatását a Reuters.
Ebben a negyedévben először a BlackBerry vezeti az eladási listát a Curve nevű modellel, a Storm a harmadik, a Pearl a negyedik legnépszerűbb telefon volt az Egyesült Államokban az év első három hónapjában. Az ötödik helyet az Google Android operációs rendszerével működő T-Mobile G1 foglalta el.
2008 utolsó negyedévében még az iPhone vezette a listát, a BlackBerry Curve-nek akkor még csak a második hely jutott. Az elemzők szerint az első helyet a Verizon és a Vodafone összefogásával létrehozott Verizon Wireless segített megszerezni a BlackBerry számára. Ross Rubin elmondta: a RIM okostelefonja ismertebb, olcsóbb és szélesebb körben érhető el, mint az iPhone.
A RIM 15 százalékkal emelte részesedését, amely így csaknem 50 százalékot ért el az első negyedévben. Az Apple és a Palm egyaránt mintegy 10 százalékkal kisebb szeletet hasított magának az első negyedévben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.