Az egyes helyszíneken kialakult áldatlan állapotok mellett a fogyasztók elsősorban azt kifogásolják, hogy a meghirdetett akciós termékek az akció ideje alatt (bizonyos esetekben már az akció kezdetén vagy az után néhány perccel) nem voltak kaphatóak.
A panaszosok többsége arra is kitér, hogy az üzletláncnak az akciós sajtokkal kapcsolatos "húzása" már nem az első ilyen - számol be a fogyasztok.hu.
Az OFE álláspontja szerint „13. születésnapi” akciójával a Penny Market tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg, amikor a meghirdetett időpontban az akciós termékek nem vagy csak rövid ideig voltak kaphatóak az adott üzletekben.
Az OFE felvette a kapcsolatot a Gazdasági Versenyhivatallal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.