A reggeli órákban sorok kígyóztak Párizs legismertebb áruházai előtt, a legtöbb vásárlót ezúttal is főleg a luxusáruk érdekelték.
A francia Statisztikai Hivatal adatai szerint májusban a háztartások fogyasztása 0,2 százalékkal esett vissza, a Benchmark Group tanácsadó cég piackutató csoportja által végzett felmérés pedig azt mutatja, hogy a franciák 72 százaléka a gazdasági válság miatt kevesebbet fog ruházkodásra költeni.
Így a kereskedők drasztikus árleszállításokkal indítottak: az első napokra jellemző, általában 30 százalékos kedvezmények helyett a gazdasági válság által erősen megviselt luxusmárkák - a Dior, a Gucci, a Prada, a Givenchy vagy a Saint Laurent - termékeit például féláron kínálják a legelőkelőbb boltokban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.