A megmérettetésen a szegedi hallgatók egy létező márka új termékvonalának marketingkampányát prezentálják: a The City Collection elnevezésű kampányukban a nők társadalmi szerepét hangsúlyozzák.
Miután megnyerték a májusi nemzeti döntőt, Magyarországot a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatói, Markó Brigitta, Tekulics Anna és Góré Dániel képviseli a L’Oréal Brandstorm 2009 nemzetközi marketingverseny párizsi döntőjében 2009 június 29-30-án.
A kozmetikai világcég által meghirdetett verseny 10 ezer euró értékű fődíjáért 270 egyetem 31000 diákja méri össze tudását és kreativitását. A nemzetközi megmérettetésre a szegedi hallgatók egy rendkívül ötletes és kreatív tervvel álltak elő: mivel az évente mindig más L’Oréal termék köré szerveződő vetélkedő idén a Maybelline New York-ra fókuszál, a város kerületeiről nevezték el az általuk kitalált öt illatot, amelyek mindegyike ötféle különböző női szerepet szimbolizál. A Szegedi Tudományegyetem csapata a The City Collection elnevezésű kampányukban a nők társadalmi szerepét hangsúlyozzák: hogyan tudja a szebbik nem a családot, a munkát és a saját nőiességét összehangolni.
„A magyarországi döntő fődíjaként elnyert párizsi megmérettetés során a hallgatóknak egy marketing menedzser bőrébe bújva a márka első parfümjének kell egy új termékvonalat kitalálniuk, és felépíteniük az illatszer teljes marketing stratégiáját, a design kitalálásától a globális kommunikációs kampányig. A csapat rendkívül kreatívan oldotta meg a feladatot, a magyarországi zsűri értékeléskor külön kiemelte a hallgatók koncepciózus szemléletét. Büszkén mondhatjuk, hogy ez az első alkalom, hogy a nemzeti döntőn alapképzéses hallgatókból álló csapat nyert” – teszi hozzá Révész Balázs felkészítő tanár, az SZTE Gazdaságtudományi Kar oktatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.