BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Manhattan és Bronx illata, amely más-más női típusokat szimbolizál

Manhattan, Brooklyn, Bronx, Queens és Staten Island néven mutatják be a Szegedi Tudományegyetem marketingszakos hallgatói megálmodott parfümjeiket 2009 június 29-30-án Párizsban az egyik kozmetikai cég által szervezett marketingkampány-verseny nemzetközi döntőjében.

A megmérettetésen a szegedi hallgatók egy létező márka új termékvonalának marketingkampányát prezentálják: a The City Collection elnevezésű kampányukban a nők társadalmi szerepét hangsúlyozzák.

Miután megnyerték a májusi nemzeti döntőt, Magyarországot a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatói, Markó Brigitta, Tekulics Anna és Góré Dániel képviseli a L’Oréal Brandstorm 2009 nemzetközi marketingverseny párizsi döntőjében 2009 június 29-30-án.

A kozmetikai világcég által meghirdetett verseny 10 ezer euró értékű fődíjáért 270 egyetem 31000 diákja méri össze tudását és kreativitását. A nemzetközi megmérettetésre a szegedi hallgatók egy rendkívül ötletes és kreatív tervvel álltak elő: mivel az évente mindig más L’Oréal termék köré szerveződő vetélkedő idén a Maybelline New York-ra fókuszál, a város kerületeiről nevezték el az általuk kitalált öt illatot, amelyek mindegyike ötféle különböző női szerepet szimbolizál. A Szegedi Tudományegyetem csapata a The City Collection elnevezésű kampányukban a nők társadalmi szerepét hangsúlyozzák: hogyan tudja a szebbik nem a családot, a munkát és a saját nőiességét összehangolni.

„A magyarországi döntő fődíjaként elnyert párizsi megmérettetés során a hallgatóknak egy marketing menedzser bőrébe bújva a márka első parfümjének kell egy új termékvonalat kitalálniuk, és felépíteniük az illatszer teljes marketing stratégiáját, a design kitalálásától a globális kommunikációs kampányig. A csapat rendkívül kreatívan oldotta meg a feladatot, a magyarországi zsűri értékeléskor külön kiemelte a hallgatók koncepciózus szemléletét. Büszkén mondhatjuk, hogy ez az első alkalom, hogy a nemzeti döntőn alapképzéses hallgatókból álló csapat nyert” – teszi hozzá Révész Balázs felkészítő tanár, az SZTE Gazdaságtudományi Kar oktatója.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.