A Tour néven érkező típus a cég reményei szerint átmenet az üzleti szféra által kedvelt Bold és a fogyasztók kedvenceként ismert Curve között.
A BlackBerry Tour a Reuters megfogalmazása szerint nem tartalmaz áttörést jelentő újdonságot a korábbi típusokhoz képest. Jim Balsillie társ-vezérigazgató szerint azonban még is nagy előrelépést jelent.
A RIM a Blackberry Tourt tekinti első "világtelefonjának", vagyis olyan modellnek, amely az országhatárokon átlépve, más szolgáltatók hálózatain is akadály nélkül használható.
Ez a vonás korábban nagy népszerűséget szerzett az üzleti felhasználók körében. Ugyanakkor a Tour számtalan multimédia funkcióval rendelkezik, úgy mint: médialejátszó, kamera-fényképezőgép.
A RIM jelenleg elsősorban a cégek körében arat: a BlackBerry a menedzserek kedvenc okostelefonja lett. A sorozatban később megjelenő Curve és Pearl a fent említett multimédiás képességeknek köszönhetően inkább a magánfelhasználókat hódította meg.
Az ontariói székhelyű vállalat az új típussal megpróbálja átlépni a célcsoportok közötti határokat. Erre nagy szüksége is van, hiszen az Egyesült Államokban a Palm, Európában pedig a Nokia igyekszik egyre nagyobb szeletet hasítani az okostelefon piacának tortájából.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.