Az önmagát a "világ kedvenc légi társaságaként" hirdető British Airways ezentúl nem szolgál fel meleg ételt és szendvicseket azoknak az utasainak, akik reggel 10 óra után indulnak legfeljebb két órás útra – tudósít a Sky News.
Az utazók a valódi étkezések helyett uzsonnát kapnak, például süteményt, kekszet, vagy csokoládét. A költségcsökkentő intézkedés 22 millió fontos megtakarítást jelent majd a légitársaságnak. A cég szóvivője szerint a járatokon magas minőségű ételeket szolgálnak fel és teljesen természetes, hogy a válságos időkben igyekeznek minimalizálni a fölösleges kiadásokat.
A légi társaság ezen a héten jelenti be első negyedévi eredményét, amely a várakozások szerint százmillió fontos veszteségről számol majd be. Ez rekordot jelen, hiszen a British Airways általában profitál a nyár a pénzügyi év elejéből, amely egybeesik a szabadságolások kezdetével.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.