BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

MySpace a tiniké, Facebook a fiataloké, LinkedIn a nagyoké

A közösségi oldalak egyre népszerűbbek minden korosztályban, de míg a fiatalok inkább szórakozásra, addig az idősebbek inkább a családi, baráti és üzleti kapcsolatok ápolására használják – derül ki az Anderson Analytics felméréséből.

Az emarketer.com-on közölt kutatás eredményei szerint a 13-14 éves korosztályban a legkedveltebb közösségi oldal a Myspace, ennél kicsit kevesebben regisztráltak a Facebook-on, egyikük sem használja a LinkedIn-t, és Twittert is mindössze 9 százalékuk.

A 15 és 29 éves kor közé eső felhasználók a közösségi oldalak legnépesebb tábora: mintegy háromnegyedük fent van a MySpace-en, hatvanöt százalékuk megtalálható a Facebook-on. Tizennégy százalékuk twitterezik de LinkedIn-t csak alig kilenc százalékuk használ.

A közel 40 millió regisztrált taggal büszkélkedő LinkedIn felhasználói érthető módon leginkább a 30-44 évesek, valamint a 44-65 évesek korosztályából kerülnek ki, az oldal ugyanis leginkább a nemzetközi piacokon dolgozó üzletembereket célozza.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.