Az emarketer.com-on közölt kutatás eredményei szerint a 13-14 éves korosztályban a legkedveltebb közösségi oldal a Myspace, ennél kicsit kevesebben regisztráltak a Facebook-on, egyikük sem használja a LinkedIn-t, és Twittert is mindössze 9 százalékuk.
A 15 és 29 éves kor közé eső felhasználók a közösségi oldalak legnépesebb tábora: mintegy háromnegyedük fent van a MySpace-en, hatvanöt százalékuk megtalálható a Facebook-on. Tizennégy százalékuk twitterezik de LinkedIn-t csak alig kilenc százalékuk használ.
A közel 40 millió regisztrált taggal büszkélkedő LinkedIn felhasználói érthető módon leginkább a 30-44 évesek, valamint a 44-65 évesek korosztályából kerülnek ki, az oldal ugyanis leginkább a nemzetközi piacokon dolgozó üzletembereket célozza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.