A comScore a listát az adott cég weboldalainak egyéni látogatói száma alapján állítja össze. A Media Metrix jelentés szerint a négy legértékesebb cég soraiban nem történt változás, a sorrend: Google (158,8 millió egyedi látogató), Yahoo (156,5 millió), Microsoft (129,3 millió), AOL (104,7 millió) – közli a readwriteweb.
A Top 10 közé a tavalyi listához képest csak a Facebook-nak sikerült betörnie. A kieső áldozat a CBS weboldala lett.
Az idei év meglepetése a Facebook (87,7 millió egyedi látogató), amely a tavalyi tizenhatodik helyről most az ötödikre ugrott, ráadásul ezzel éppen a rivális MySpace tulajdonosát, a Fox Interactive-ot szorította lejjebb. A hetedik helyen az Ask Network áll, majd következik az eBay, az Amazon, a sort pedig a Wikimedia Foundation oldalai zárják.
Az eredmények elemzése azt mutatja, hogy a Yahoo még mindig meglepően versenyképes a Google-lal szemben, amit valószínűleg a portál szemléletnek köszönhet.
A Twitter 2009 júniusában lépett a top 50 cég közé, a 42. helyen. A mikroblog oldal tagjainak mintegy 65 százaléka használja közvetlenül az oldalt, a többiek más oldalakról jelentkeznek be, vagyis a comScore vélhetően erősen alulbecsüli a Twitter látogatóinak számát. Szintén új belépő az Answers.com, valamint a mókás videókat felvonultató Break Media. A Mozilla a tavalyi 42. helyről idén a 30. pozícióig ugrott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.